baby mamariam marcela 2

Dulu tak berapa yakin minum Mamariam..

Saya ni risau lebih,yela mengandung anak sulung.

Dah 7 bulan baru saya berani order jus Ma mariam,tu pun sebotol jer. Untuk kasi naikkan Hb dengan lebatkan rambut baby.Alhamdulilah ,Hb jadi cantik ja .Betul la menjadi,baby keluar bukan saja rambut lebat hitam,tapi kulit baby pun putih..

Pengalaman bersalin akibat minum Ma mariam …

orang cakap akan sakit bila tunggu bukaan cm nak bersalin tapi saya tak ada rasa sakit pun ,ketuban pecah dalam 2 jam begitu terus baby keluar.. 🙂

Masa meneran tu sekejap ja baby keluar tak sampai 10 minit pun, walau 1 botol je sempat minum.Dulu nak beli botol ke dua pun takut ada apa apa terjadi kat baby,rupanya mengandung dan bersalin takda apa apa pelik pun berlaku..

Alhamdulilah baby tak ada masalah apa apa.Yaa bestnya kuning pun tak ada.21 september 2018 jam 6 pagi bersalin,esoknya dah boleh keluar wad.Baby selamat..

Terbaik la Jus Ma Mariam ni walaupun sempat minum 1 botol ja kan..

Dikongsikan oleh : Marcela,Sabah. Mengandung anak pertama.

baby%2Bmamariam%2Bmarcela%2B2

baby%2Bmarcela%2B1

Baby Ma Mariam 🙂

Jika rasa perkongsian ini bermanfaat, boleh kongsikan kepada rakan, kenalan ye ♥♥

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

d
c